Re: klopoty z napedem CD-ROM

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 00:30:16 MET

On Thu, 5 Nov 1998, Xylodius wrote:

> problemu.

> Nieeee, tym razem nie mam zamiaru znow prowadzic bezsensownej dyskusji na
> ten sam temat !!!
> (to do szanownych oponentow z poprzedniego watku o podobnym temacie).

[cut]

> jesli spisujesz ten CD-ROM na straty i zamierzasz kupic nowy,
> to mozesz otworzyc naped i przy glowicy optoelektronicznej sprobowac
> nieznacznie
> (podkreslam - wrecz minimalnie) przekrecic jedna z dwoch srubek w lewo lub w
> prawo
> i zobaczyc czy sie polepszy. Po wiecej informacji zwroc sie prosze do ww.
> autorow Teorii.

Eee kolega ci tutaj miesza. Zobaczysz przy glowicy jedna srubke, bardzo
charakterystyczna, ze sprezynka pelniaca role podkladki, srubka da sie z
latwoscia krecic. Obroc najpierw o 1/8 obrotu w lewo, sprawdz CD, zobacz
czy sie poprawilo, jesli nie to wroc do stanu poprzedniego a nastepnie o
1/8 w prawo i ponownie sprawdz czytnik.

> Druga, ktora propaguje ja wspolnie z Piotrem Talajczykiem i Silverem, brzmi:
>
> a) oddaj CDeka do serwisu (ale to sie zupelnie nie oplaca i to zdecydowanie
> odradzam - lepiej kupic nowy)
>
> b) uzbroj sie w oscyloskop o pasmie 80MHz, analogowa plyte testowa, oraz
> instrukcje

No i potem te ANALOGOWA plyte testowa wkladasz w CD i masz go juz na 100%
z glowy.

> naped, majac pewnosc, iz czynisz rzecz wlasciwa, a jezeli nawet ta
> profesjonalna regulacja (ktora polecam goraco)

Za pomoca profesjonalnej plyty analogowej...
Profesjonalnie zepsujesz swoj CD :)

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...