G200 a TNT

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 22:13:33 MET

Ludeczkowie mili !

Zmieniłem ostatnio monitor i przyszła pora na kartę video.
Zastanawiam się nad wyborem G200 a czegoś na TNT
Do G200 przekonuje mnie renoma firmy i cena
do TNT przekonuje mnie ponoć szybsze 3D - troche zniecheca cena
i potrzeba (ponoć) dodatkowego chłodzenia.

W większości korzystam z 2D ale zdarza mi się też
zgrzeszyć z jakąś gierką - jak żona nie widzi :))

Pytanie - czy TNT jeśli chodzi o prędkość
i jakość grafiki faktycznie "powala z nóg" w stosunku do G200 ?
Czy też nie przepłacając można sobie spokojnie pograć na G200 ?
Czy 8MB na karcie wystarcza czy jednak zdecydowanie 16 ?

A jeśli już doradzacie TNT to którą ? /wydajność/
Asusa - STB -Crative czy może Erazora II
Która karta ma najlepsze wsparcie ze strony producenta
i sprawia najmniej kłopotów ? Przybliżona cena też mile widziana :)

Już miałem kupić Asusa V3400TNT Video
ale postanowiłem się jeszcze wstrzymać i zapytać.
A może jednak G200 wystarczy ?
Opinia grupowiczów będzie wiążąca jeśli chodzi o wybór
bo nie mam zdania na ten temat ani doświadczenia z 3D.

Pozdrawiam i zgóry dziękuję
Waldek