Re: która TNT ?????????????

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 19:36:43 MET

> Ja jestem :) Sam pare takich widzialem. Fakt ze nie wszedzie musza byc
> w takiej cenie. Plusem LeadTek'a jest wyj. TV - zakladajac ze ktos go
> potrzebuje

Oj Vindex. Karta się dopiero pokazała. Cena w sklepie (nienajtańszym)
wynosi 683 zł. W tym samym sklepie Viper 550 kosztuje 865 zł. Więc jest
tania. Bo oznacza to, że w innym miejscu będzie kosztowała poniżej 600 zł.
Wciąż piszę o sklepie (VAT, faktura itd). Po ile widziałeś w sklepie
Creativa? Nie zdziwię się, że w niektórych po 750 zł.

Kris.
PS. Dlaczego jeśli piszę, że poniżej 700 zł nie bieżesz pod uwagę, że to
może być np. 400 zł (przecież jest poniżej :-)))))