Re: Czy Philips CD-ROM 24x to zlom?

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 19:34:02 MET

Sebastian Stolarski napisał(a) w wiadomości: <3642a6dc.0_at_news.vogel.pl>...
>Wlasnie mam sobie cd-rom Philips 24x i pytanie: czy i dlaczego (takie
opinie
>kraza) wedlug was jest to zlom?

Poprzednio mialem przez cale dwa lata Mitsumi 4x i czytal wszystko
(wlasciwie to czyta dalej, bo jest nadal sprawny) Teraz mam Philips 24x i
tez czyta wszystko. Sa juz nowe nawet i 40x, ale ten wyscig w predkosci jest
wlasciwie tylko dla maniakow, ktorzy zamieniaja kilkumiesieczny "stary"
naped 32x na 36x bo "chca byc na czasie". Gdybym mial poprzednio chociaz 8x
lub 12x to z pewnoscia bym nie zmienial napedu, ale zachcialo mi sie miedzy
innymi rippowac sciezki audio i troszke krocej czekac na transfer danych ;-)

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net