Re: Open-GL a Voodoo

Autor: andrzej maczuga (albanez_at_awinet.com.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:34:16 MET

>1. Po co mi driver Open-GL do Voodoo ?

    ano po to, ze jednak pare programikow chodzacych w opengl nie chodzi w
glide - dzieki temu bedziesz mogl je "dopalic" swoim voodoo

>2. Czy dzięki temu będę mógł grać w coś, w co teraz nie mogę (mam przecież
>Glide i D3D)?

  j.w.

>3. Czy fakt zainstalowania go zmieni coś w grach takich jak Quake1/2 (mini
>OpenGL) ?

  doda mozliwosc wybrania opcji video/generic OpenGL. (chociaz to bez sensu)

>4. Czy w razie czego da się to odinstalować (i jak) ?

  przed zainstalowaniem zachowaj sobie gdzies oryginalny plik
...windows/system/opengl32.dll

>5. Z jakimi driverami do 3Dfx się to ewentualnie gryzie a z jakimi nie
> (mam driver do Monstera od Diamonda v.1.10)

  raczej nie gryzie sie z zadnymi, bo ... z nich nie korzysta

andrzej maczuga (albanez)