Pentium MMX 233 na 300 (291 = 83*3.5).

Autor: Marcin Gil! (marcingil_at_yahoo.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 15:02:39 MET

Witam!

Posiadam procesor Intel(R) Pentium(R) MMX(TM) 233MHz, caly czas pracowal na
100MHzx2.5 przy 2.9V ale zachcialo mi sie poszalec wiec puscilem go na
100MHzx3 ale tu klapa nawet na 3.5V Windows sie juz nie uruchamial.
Ustawilem wiec mnoznik na 3.5 i czestotliwosc FSB na 83MHz, poszlo ale przy
napieciu 3.3V!, dziala stabilnie, szybciej niz na 2.5x100 tylko dostep do
pamieci jest troszke wolniejszy. Z tych moich praktyk w glowie maluje mi sie
pytanie czy ten procesor to wytrzyma?? czy lepiej zejsc na 250MHz przy
2.9V???
PS. A jak u was z podkrecaniem?? 233??

marcingil_at_yahoo.com