Re: Patrycje :)

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Mon 09 Nov 1998 - 11:46:25 MET

deMon <bkorup_at_polbox.com> wrote:

> nie - skasuje windy i zainstaluje od nowa

pad windows'a czesto oznacza podmazanie fat'a
a to moze sie skonczyc tylko formatowaniem

> owszem, ale w linusiu kazda z partycji jest takiego samego typu. mi chodzi o
> chory podzial na podstawowa i rozszerzona.

nie rozumiem
jesli chcesz w linuksie miec osiem partycji (czemu nie ?)
to tez musisz miec partycje rozszerzona
i partycje rozszerzona dzielisz na (max 4) partycje

to freeBSD ma dobrze, bo jedna partycje mozesz sobie w ramach
systemu podzielic na kilka czesci, a dla dosowego fdisk'a
to nadal bedzie jedna partycja

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl