DYSK - PROBLEMIK !

Autor: Rafał Bartosik (Rafael_at_paa.gov.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 11:40:05 MET

Czy ktoś wie może jak swormatować dysk na twardo?!
Miałem wirusa FORM.C spiepszył mu się kod i za cholerę niechciał go
ruszyć MKS.
Wkużyłem się i wyczyściłem bootsektor dysku bez zapamiętania go na
dyskietce.
W tej chwili mam bootsektor zaznaczony jako batblock choć formatowałem
dysk.
Komputer mi działa ale bootsektor jest zaznaczony, podobno po
sformatowaniu na twardo błędy znikajš.
Jeżeli ktoś coś wie to niech mi puści emilka pod: Rafael_at_paa.gov.pl
Za poradę służę własnš - nie jestem taki cienki!
Cześć!