Re: FLY VIDEO II i canal+ ?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 11:16:55 MET

: Moj sprzet to PII Celeron 300 pokrecony na 338 MHz 32 Ram Diamond Vipper 330
: AGP, muzyka SB AWE 64 GOLD - na tej karcie tez nie udalo mi sie otrzymac
: dzwieku w PCTV. Karta TV : AVER MEDIA TV CAPTURE.

Nie uzyskales dzwieku ?
A ja sadze ze uzyskales tylko calkowicie sciszony.

A co do trzech obrazow w PCTV to mam to samo i jedyne rozsadne wytlumaczenie
jakie na to znalazlem to kulawy klucz.

A dlaczego nie Pubs ? Bo nie umie dekodowac dzwieku, bo biega pod winda.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA