Stb Velocity 128 8 MB i wieszanie sie komputera

Autor: Przemyslaw Klinski (klamath_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 11:35:02 MET

 Mam w/w karte i nie wiadomo z jakiego powodu komputer wiesza sie
obojetnie czy odpale quaka II czy winampa czy corela.
Myslalem ze to przez to ze ta karta strasznie sie grzeje , ale powiedziano
mi ze to normalne .Nie instalowalem jeszcze najnowszych sterownikow 1.82
ale czy one pomoga ? Czy ktos milka juz podobny problem ?
Fic Pa-2012 64 Mb Sdram 7ns , K6-2 266 .
Na biosie karty mam napis AGP 1x , czy sa rozne wersje tej karty 1x i 2x
?

 klamath_at_fanthom.math.put.poznan.pl