Re: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 01:31:15 MET

On 8 Nov 1998 22:34:53 +0100, dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl (Dariusz
Owczarek) wrote:
<ciach>
>Zalezy ile w tej gazecie ma byc stron, jesli bedzie na poziomie co
>najmniej 100 i nie beda to jakies bzdety zywcem z PCKuriera to jestem
>chetny.

To mozesz nie byc chetny - 100 stron to czysta utopia. Mam wlasnie pod
reka ostatni numer PCQ - cena 3.95, 138 stron z czego 66 to reklamy.
Czego Ty oczekujesz? Cudu? To ma byc gazetka robiona w zasadzie za
darmo przez pasjonatow - zeby miala 100 stron to kazdy z nas musialby
sie utrzymywac z tego a sprzet musielibysmy miec od wszystkich
wiekszych dostawcow w kraju. Ja cieszylbym sie bardzo gdyby pierwsze
numery mialy ze 20 stron (o ile mozna mowic o stronach w wypadku
html'a)

>Jaki mialby byc profil tej gazety ??, co ze zdjeciami??

Czysto sprzetowy - chociaz nie wykluczam czegos o oprogramowaniu.
Zdjecia beda - ile i w jakiej postaci to juz zalezy od mozliwosci

>Mam ndzieje ze bedzie spakowana.

To chyba jasne - w koncu my rowniez bedziemy plaacic za jej rozsylanie

>Zdrówka zycze.>>>>>>Dariusz Owczarek

Pozdrowienia

Vindex