Re: Dysk HDD IBM

Autor: Michal' (olgierd_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 22:47:59 MET

>Czy ktos moglby mi powiedziec na temat Dysqw IBM DESKSTAR
>Czy warto je qpic - jak sie sprawuja w porownaniu z SEAGATAMI ?

Sprzedaje Seagate'y. Sobie bym nie kupil (3 letnia gwarancja zajmuje sie
dostawca, potem Klient kupuje nowy) W swoim komputerze miewalem Caviary (od
850 -3,2). Teraz mam IBM'a 4,3 GB z serii DHEA. Chodzi oblednie szybko, w
miare cicho. Jezeli chodzi o inne IBM'y - dyski SCSI tej firmy sa
bezkonkurencyjne. Seagate syspie sie bez opamietania a IBM'a nie musialem w
ciagu 4 lat wymieniac (sprzedane cos kolo 40 sztuk). I jeszcze jedno IBM
podaje MTBF na 1 milion godzin. Inni od 300 - 600 tysiecy.

Michal' Turakiewicz

olgierd_at_priv.onet.pl