Re: najlepszy dysk 4,3 GB ?

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 07:54:08 MET

Radek Siebula napisał(a) w wiadomości: <910021523_at_p102.f69.n480.z2.ftn>...
>Hej Michal !!!

>Właśnie oddaliśmy 6 sztuk. Nie wiem, czy były PRO, ale na pewno SEAGATE.
Jeśli
>firma wypuszcza dyski serie (nie jedną) dysków złych, to nawet tych dobrych
bym
>nie polecał.
>Osobiście polecam IBM. I nie odbiega tak wcale cenami od reszty.

E... kazdej firmie zdarzaja sie wpadki , ja mialem Seagate 1,3
ponad 2 lata i zero uszkodzen , teraz mam 1,7 UDMA i
rowniez zero problemow a co do 4,3 UDMA tez mam ;-)

i jestem bardzo zadowolony ,a moje zadowolenie
rosnie wprost proporcjonalnie do
czasu wpatrywania sie w 3 letnia gwarancje na
ten dysk ;-))))

Pozdrawiam

Dariusz Smolik
koksik_at_kki.net.pl