Re: c300A + P2B nie pasuje

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 23:13:39 MET

On Sat, 07 Nov 1998 17:09:23 GMT, dobrov_at_priv.onet.pl (Arkadiusz
Dąbrowski) wrote:

>Zakupiłem właśnie w/w zestaw i mam wątpliwość, czy dobrze poskładałem.
>Do płyty dali takie plastikowe prowadnice montowane na złączu
>procesora. Niestety procesor do tego nie pasuje (proc jest typu box) -
>przegina go brutalnie na bok, bo radiator przeszkadza. Wywaliłem ten
>plastik i wsadziłem procesor bezpośrednio. Ale teraz łatwo się telepie
>na boki. Czy to aby jest dobrze ?

Dobre moze nie jest ale innej mozliwosci nie masz - P2B nie jest
standardowo wyposazone w uklad mocujacy dla Celerona. W zestawie
dostajesz go tylko do P2 - ale chyba nie jest tak trudno korzystajac z
niego stabilnie zamontowac Celerona? Wystarczy odpowiednio go
zablokowac. Mozesz rowniez dokupic takie mocowanie (Przemek Mikosz
pisal ze cena jest ponizej 30 zl)

> +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski

Pozdrowienia

Vindex