problem z instalacja Wind

Autor: Rapid (rapidone_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 19:08:30 MET

Witam,
Problem z ktorym przez 5h nie dalem sobie rady wyglada
nastepujaco:
Sprzet:
pentuim 133,plyta intel hx,32 edo ram ,ati mach 2mb
hdd IBM 1.7gb reszta standardowa.
O toz na tej platformie za nic,nie udalo mi sie
zainstalowac Windowsa,ani 95 ani 98(eng).Sprzet
wrocil z servisu Vobisa,po wymianie hdd na nowy.
Wszystko na pierwszy rzut oka dziala bez problemu,
tj dysk (czy to na fat16 czy 32)nie zglasza zadnych
bledow przy formatowaniu i w pracy z dosem
(czystym systemem) ,z niczym nie
piszczy tez ram(ustawiony na 60ns),ani nic innego.
Ustawienia biosu przywrocone do standardowych.

Wyglada to tak ze po sprawdzeniu systemu scandiskiem,
ktory nie wykazuje zadnych bledow,przechodzi do "kopiowania
plikow potrzebnych do uruchomienia systemu" i tu staje;
wyskauje kilka krzaczkow i amen.Bierze go tylko restart.
Powtarzam ze pod dosem pracuje noramalnie,sprawdzilem
bo skopiowalem na druga partycje instalke Win98.Stamta tez nie
poszedl.Z win 95 sprawa wyglada identycznie.Ustawienie ramu
na 70ns tez nie pomaga.Windowsy choc pirackie to 100%
dobre i sprawdzone.

Bede bardzow wdzieczny za wszelkie sugestie.

Rapid
***rapid_at_z.pl***
**uin:16781231**

ps.wiem ze to nie ta grupa ,ale to moze byc(pewnie jest)
wina hardeware