Re: która TNT ?????????????

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 17:11:02 MET

On Sat, 07 Nov 1998 12:33:35 GMT, Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:

<ciach>
>Przy okazji:
>1. Oglšdałeœ 2D na najnowszych STB? Dali sobie w reszcie radę z poprawš
>2D w wyższych trybach? Znajomy ma z pierwszych serii i IMHO tragedia.

Niestety widzialem ja tylko przez chwile i to na 15 wiec trudno mi sie
na ten temat wypowiedziec. Ale mam nadzieje ze niedlugo dostane ja na
dluzej do testow - a wtedy napewno dam znac :)

>2. Nie wiem czy wiesz, że zaczęto już sprzedaż LeadTek Winfast S320 ,
>brutto w sklepie poniżej 700 zł za wersję OEM 16MB bez TV.

Cena nie jest specjalnie rewelacyjna - Creative'a mozna kupic ponizej
tej ceny - i to w wersji retail. Ale jak ktos ma problemy z mocowaniem
wiatraczka to Leadtek bedzie dla niego lepszy :)

>Pozdrawiam.
>Kris.

Pozdrowienia

Vindex