Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 15:50:28 MET

"Sergiusz Mitin" <sergium_at_ld.onet.pl> napisał(a):
>A Ty chcesz powiedzieć, że kupujesz program za kilka tysięcy złotych nie
>wiedząc co to jest?

Ja kupuję przede wszystkim kompilatory (a dokładniej firma kupuje). I
przesiadam się na nową wersję tylko wtedy gdy mam pewność, że do
czegoś mi sie przyda. W ogóle nie korzystałem z Delphi2 bo wystarczało
mi Delphi1, dopiero niedawno przesiadłem się na Delphi3 mimo że już
pojawiła sie czwórka. Nie gonię za nowościami. Wystarczy poczekać
trochę a pojawi się mnóstwo testów w pismach branżowych, można będzie
podejrzeć program u znajomego z innej firmy itp.

BTW nawet gdyby moje programy były pirackie i handlowałbym nimi na
Stadionie X-lecia to co to ma do rzeczy? Powszechność występku go nie
usprawiedliwia.

>Przecież gro programów profesjonalnych i co za tym idzie cholernie drogich
>nie występuje w wersjach trial. Nigdy nie słyszałem np. o wersji testowej 3D
>Studio, trial Corel Draw! ukazał się dopiero w wersji 6 albo7...

Bo 3D Studio nie kupuje się z półki! Idziesz do Autodesku na
prezentację, pokazują Ci co i jak, odpowiadają na pytania, masz okazję
pobawić się programem itd. Część oprogramowania ma 30 dniowy okres
zwrotu. Nie wszystkie programy ściąga się z sieci.

A jeśli jakiś producent nie umożliwia wypróbowania programu to z niego
rezygnujesz i idziesz do konkurencji. Zaręczam Ci, że następna wersja
jego programu będzie już miała demo.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com