Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 10:05:51 MET

>To troche jak dzien bez papierosa - nalogowcy i tak beda sie laczyc.
>Sukteczniej by bylo zaciac im routery...., ale to juz sabotaz, no i
>trzeba by potrafic...

hiehie. Juz nas kilka osob oskarzylo o terroryzm, mimo tego, ze nie
uzywamy metod terrorystycznych. Ciekawe jak by nas nazwano, gdybysmy
siegneli po takie srodki.

>Jak co, to ja do niczego nie namawiam...., ale 1 dzien wobec wobec
>obnizki o 50%,
>to i tak im sie oplaca przemilczec.

Dokladnie.

> Konkurencja [np. El-Net]proponuje
>150zl za bezplatne surfowanie (dokladniej lokalne polaczenia gratis).
>Jak tylko przyjda do Koszalina (oficjalnie od stycznia) zaraz do nich
>ide - wolaja 1 zl za przejscie od ofiar TelePSA.

Ja tez czekam na takie oferty od dostawcow. Wszyscy czekamy. Trzeba
jednak pamietac, ze nie wszystkich bedzie stac na wykupienie lacza
nawet za 150 zl. Dla nich wlasnie przeznaczona bedzie oferta TP, ktora
chcemy wywalczyc.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:0048-61-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest