Re: Kontroler Adaptec AHA-2940UW i jego komunikat.

Autor: Kali (mkali_at_softel.gda.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 23:30:17 MET

Inzynier napisał(a) w wiadomoœci: <_RB02.2122$o4.322108_at_news.tpnet.pl>...
>Za kazdym razem jak startuje komputer po zgloszeniu sie bios-a kontrolera i
>wykryciu urzadzenia pojawia sie napis:
>
>SCSI BIOS not instaled!
>
>Co to oznacza ? Chodzi mu o bios kontrolera czy plyty glownej ?
>
>Przeciez mam bios kontrolera, niedawno update'owalem bios do wersji 1.34.3
>A bios plyty glownej tez ma obsluge SCSI (Asus P2B).
>O co tu chodzi ? Czy da sie ten napis usunac ?
>
>Inzynier
>inzynier_at_friko.onet.pl

To nic strasznego.
 Chodzi o bios kontrolera SCSI (jak sam napis wskazuje). A sproboj w pewnym
momencie wcisnac Ctrl+A. Powinno byc napisane kiedy. Przyjrzyj sie uwaznie w
trakcie ladowania (tzn. czytaj szybko). A tak wogole to poczytaj instrukcje.

| PA! Kali mkali_at_softel.gda.pl |