Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Pafcio (zumcio_at_usa.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 22:08:29 MET

Jak to czytam to flaki mi sie przewracaja.
Nie ma w tym kraju czlowieka, ktory NIGDY nie
skopiowal kasety, plyty, programu lub czgos tam jeszcze,
lub tez nie pozyczyl filmu od kolegi - to tez jest zabronione.
To moze idac ta droga od razu zmknac wszystkich obywateli
tego tego kraju - przeciez to banda kryminalistow :-).

Producenci oprogramowania jak sa tacy sprytni, zeby
napisac program to niech go tak zabezpiecza, zeby
nie dalo sie go skopiowac zamiast skomlec na grupie,
ze sa okradani. Nie wiem jaki program napisal Przemol
i guzik mnie to obchodzi, ale skoro da sie go skopiowac
to znaczy, ze sam nie potrafi o siebie zadbac i niech ma
pretensje tylko do siebie.

Kiedys mi ukradli Camry to sam sie musialem martwic
jak ja odzyskac - Policja miala to gdzies.
Nie wspomne o kilku radiach samochodowych.
Jednego zlapalem i dostal taki wpier..., ze blagal o litosc.
Gdyby byl silniejszy to ja bym dostal - takie jest zycie
i nie mam do nikogo pretensji.
Czy ktos widzial na grupie zebym prosil zlodzieji,
zeby mi nie kradli radia?

Przemol - rozwiazuj sam swoje problemy - baranie.

Osobiscie bede uzywal programow takich, jakie mi
beda potrzebne, jezeli tylko sie dadza skopiowac.
Ksiazki telefonicznej na CD nie udalo mi sie skopiowac
to ja kupilem.

Life is brutal
PAFCIO