Dwie karty 3D. jak wylaczyc wolniejsza?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 22:04:24 MET

Mam karte graficzna intel 740 i voodoo 1. Jutro bede mial voodoo 2 i
bede mial problem. Jak jakas gra ma wybor dopalacza 3D to jest o.k.
bede wybieral v2 i spoko, jak bedzie device 0 i 1 to tez bede wiedzial
(niech ktos mnie poprawi jesli zle mysle, ale w/g mnie 0 to zawsze
karta graficzna a 1 to zewnetrzny dopalacz). Ale jak gra nie bedzie
miala wyboru, to prawdopodobnie odpali sie na intela, co przy
obecnosci voodoo 2 nie byloby wskazane. Czy ktos ma sposob aby
wylaczyc intela? Ja znalazlem taki programik o nazwie 3Dcc i pozwala
on wybrac: software, primary, exterior (czy cos w tym stylu). Nie
jestem jednak pewien dzialania tego programu, gdyz po uzywaniu go
wydaje mi sie, ze nie wszystko mi dziala na v1 (prawdopodobnie bede
musial przinstalowac sterowniki - w D3D dziala, ale chyba glide mi sie
spieprzyl).
Moze ktos ma jakis lepszy - wyprobowany sposob.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: