Re: Fałszywy wirus WIN A HOLIDAY

Autor: Jarek (jarek_at_nospam.3dart.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 20:59:43 MET

Tałajczyk Piotr wrote in message <3645cc50.2430395_at_news.tpnet.pl>...

>może koleś był tylko wpisany do listy odbiorców bo jakaś lama wpisała
>sobie jego dane do książki adresowej a potem forwardnęła ten cały spam
>do wszytkich?

nie, przyszlo prosto od niego
co za wstyd (dla niego oczywiscie)

>ps. też dostałem tego typu spam na skrzynkę, ale nie gościł on u mnie
>w Inboxie nawet 3 sekund. :)

a myslisz ze ja go czytalem?
sam za to wyslalem mu w odpowiedzi maila pod tytulem "WIN A HOLIDAY"
ciekawe czy wpadl w panike jak to zobaczyl w swoim inboxie :)

Jarek D. _JaR_ ICQ 14863536
http://www.nautilus.com.pl/jarek
jarek{at}3dart.com.pl (remove nospam.)