Re: Podkręcanie pII

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 16:54:56 MET

On Fri, 6 Nov 1998 11:59:32 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

<ciach>
>No zgadza sie sam sie z tym bawilem ale nie ma to jednak jak taka opcja w
>BIOS-ie :) Wiesz jaka to wygoda ? :)

Mnie tego nie musisz tlumaczyc - poprzednie 3 moje plyty to byl Abit
:))))

>Poza tym to ja sie zastanawiam nad jedna rzecza. Aby zmusic procesor 66
>MHz do pracy na szynie 100 MHz, trzeba zakleic pin B21. Ale co zrobic zeby
>zmusic procesor 100 MHz do pracy na 66 MHz ? Szkoda ze nie moge tego
>sprawdzic empirycznie... :(

Nie masz 350? Mysle ze znajdzie sie ktos kto to w koncu rozwiaze - jak
znajde w koncu dokladny opis to mysle ze przynajmniej jedna osoba
sproboje :)

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

Pozdrowienia

Vindex