Canon Multipass C20 - potrzebuje informacji.

Autor: Maciej Kołodziej (majol_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 16:56:09 MET

Witam!

     Potrzebuje informacji na temat wielofunkcyjnej drukarki Canon Multipass
C20. Chodzi mi o jakosc druku, skanowania, sprawe tuszow i tym podobnych.
Widzialem tylko reklamowke i chce sie dowiedziec o niej czegos wiecej.
Interesuje mnie takze taki problem: czy moge polaczyc ja z komputerem
poprzez kabel sieciowy (mam taki wbudowany w scianach), bo chcialbym w innym
pomieszczeniu miec komputer a w innym drukarke.
     Z gory dziekuje za pomoc. Jesli na grupie nie ma osob, ktore znaja ta
drukarke, prosze chociaz o adres i-netowy, gdzie bede mogl sie czegos
dowiedziac.

Pozdrawiam!

--
Nick: Majol