Re: CD-ROM nie działa jako MASTER na IDE2

Autor: Marek Kotowski (marekoto_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 13:19:23 MET

Marek napisał(a) w wiadomości: <71u8nd$2nh$1_at_orfika.office.polbox.pl>...

>A zworkę przestawiłeś???
>Marek

Oczywiście.
Dodam, że próbowałem wszystkich ustawień zworki (MASTER, SLAVE i
CSEL). Wykluczyłem także uszkodzenie samego interfejsu i przewodu.

Sprecyzuje jeszcze zachowanie komputera:
BIOS po wybraniu funkcji "IDE Detect" rozpoznaje CD-ROM jako "Sec Master
CD-ROM", ale przy uruchamianiu systemu pojawia się komunikat: "Sec Master
Drive - ATAPI Incompatible - Press F1 to Resume". Po wciśnięciu F1 system
się wiesza.
Próbowałem podłączyć CD-ROM do IDE1. a dysk do IDE2 z podobnym skutkiem.

Pozdrawiam
marekoto_at_friko7.onet.pl