Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 12:41:50 MET

Hi'a !

Kowalski Robert wrote:

> Pszemol napisał(a) w wiadomości: <71st67$p94_at_h1.uw.edu.pl>...

[...]

> To Ty masz wyjątkowo ciasne horyzonty myślowe skoro nie zauważasz
globalnego
> efektu practwa jakim jest upowszechnienie się komputerów.
> Gdyby nie piraci, firmy komputerowe nie miałyby komu sprzedać swoich
> programów bo komputery byłyby tylko w ośrodkach badawczych.
> I argumenty typu "Jeśli nie byłoby piractwa to ceny legalnego softu
byłyby
> niższe" można między bajki włożyć bo żeby nie piractwo to potencjalnych
> klientów byłoby 10 razy mniej i ceny mogłyby być jeszcze wyższe.

Robert... twoja wypowiedz zawiera cala esencje sprawy piractwa
komputerowego.
Pszemol jest ignorantem w sprawach godpodarki globalnej. Widzi tylko swoj
szmal. A do tej pory nie zrozumial, ze gdyby nie piraci - wlasciwie
programisci
mogliby pisac soft dla siebie. Gorzej... nikt nie kupowalby komputerow
oprocz
wyjatkowo zamoznych - co wiecej - w tej chwili podejrzewam nie byloby
takich
prockow jak Pentium II - co najwyzej 386 i to za straszne pieniadze.
Ostatnie statystyki twierdza, iz odsetek legalnych uzytkownikow
rosnie i to jest powod do zadowolenia...
Dlaczego sie nie sciga okrutnie piratow ???
Dlatego, iz rzady b. wielu krajow zdaja sobie doskonale sprawe z
powyzszego.
Pszemol - nie okradam Ciebie... mam b. gleboko gdzies Twoje pokrecone
poglady... to, iz jestes w USA nie upowaznia Ciebie do wrzeszczenia na
temat: Czy cofnac Polske do epoki kamienia lupanego, czy nie?

Tak bardzo chcesz tego ??? No to walcz, ale od Polski w takim razie sie
odczep.
Jest jeszcze Wietnam, Korea, Chiny a takze USA :), Niemcy i kupa innych.
Moze na tamtych listach dyskusyjnych sobie posnujesz wywody sfrustrowanego
programisty.

see ya! akane was here...

P.S. W koncu nawet w Polsce piractwo zmaleje... na wszystko trzeba troche
        czasu.