Re: Dwa CD-ROMY i audio

Autor: Jacek Dlugosz (mcjack_at_top.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 12:20:10 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Mam starą SB16 i podłączałem do niej dwa CD-ROMy (na jednej taśmie - tak jak
> podłączasz HDD) bez najmniejszych problemów. Trzeba pamiętać oczywiście o
> jumperach Master/Slave na CD-ROMach.

Co ma Master/Slave do tego czy słychać dźwięk czy nie?
Może u ciebie w komputerze audio leci po taśmie? ;-)

Napisałem tylko, że słychać było dźwięk z jednego CD.
> Jak ja podłączyłem 2 CD-ki do AWE to grał tylko 1.
Nie pisałem nic o tym, że któryś z nich nie działał
(czyt. nie dało się odczytać danych).

W temacie dyskusji nie chodzi o podłączanie 2 CD do IDE na AWE
(no problem), tylko o kable audio.

Jacek.

PS.
Nawiasem mówiąc jeden CD był na SCSI, a drugi IDE.
Masz może jakieś ciekawe rady co do zworek? ;-)))