Re: Zaginiona partycja

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Fri 06 Nov 1998 - 12:11:05 MET

Jaroslaw Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl> wrote:
> 5 Nov 1998 08:39:08 GMT, kkoniec_at_mks.com.pl napisał(-a):

> Niekoniecznie. Można spróbować odtworzyć ręcznie samą tablicę
> partycji. Wtedy dyski logiczne i partycje powinny być widoczne.

zalezy od tego, jaka tablica partycji jest u niego
bo jesli zajmuje 100% dysku, to musialby uzyc partition magic
zeby ja zmniejszyc a potem dopiero zrobic partycje extended
ale to jest dodatkowe ryzyko utraty danych,
cholera wie jak dziala partition magic i czy 'przypadkiem'
nie bedzie pisal po drugiej partycji (tj. tej ktora byla a zniknela)

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl