Po upgrade BIOSU komp zemdlał !!!!!!!

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 09:52:14 MET

Cześć wszystkim.

Jak w subject. Mój kuzynek zrobił upgrade BIOSU. Oczywiście
mu się nie powiodło. :-)
Efektem tego jest dosłownie czarny ekran przy starcie kompa.
Starcie to trochę zbyt szumne słowo bo komp zgłupiał do tego
stopnia że nie testuje nawet pamięci przy starcie. Słychać
jedynie start dysku i to wszystko, czarniutki ekran.
Myślałem że wyczyszczenie biosu pomoże. Ale oczywiście
(prawo Murphy'ego) nie mam instrukcji do płyty. Zwierałem
zworkę koło kości biosu, wyjmowałem baterię i nic nie
pomogło. Oczywiście nic nie startuje więc upgrade z
dyskietki jest nie możliwy.

Jeśli ktoś wie co z tym zrobić to bardzo proszę o pomoc.
Sprawa jest na wczoraj. Więc proszę o _BARDZO_SZYBKĄ
odpowiedz.

Aha bios Award.

Tomek