Re: Zewnetrzna karta sieciowa

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 08:24:28 MET

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<910235883_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
>Hello Sebastian!
>
>04 Nov 98 17:00, Sebastian Stolarski -> do All:

>Tak. PCMCIA.
>Zintegrowany modem+siec w jednym robi m.in. n.p. f-ma XIRCOM
>Porty PCMCIA do peceta tez sa.
>
> Pozdrowienia!
> Mariusz -=maVox=-
>
>Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable",
B64,
>UUEncode i sygnowane PGP!.
>--

To ze istnieje PCMCIA to wiem, pytalem czy istnieje jakas karta zewnetrzna
podlaczana tak jak modem przez com'a? Te porty PCMCIA do peceta (nie do
notebook'a) to sa karty zewnetrzne czy wewnetrzne, bo jezeli wewnetrzne to
odpada.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo: