Riva tnt (Viper 550) - jak instalowac ?

Autor: news (paulol_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 07:18:36 MET

Hi!
Mam w/w karte plyte glowna na chipsecie Ali -Microstar 5169 (ATX)
Procesor AMD K6II-300, 64 MB SDRAM (PC-100) HDD IBM 4,3
Win 98
Postepuje:
karta ustawiona na standard vga
instalacja sterownikow ali do plyty
agp jest juz widoczne (probowalem tez agp z cdromu plyty glownej)
instalacja sterownikow dimond (viper 550 dla 98)
wszystko cacy zero konfliktow ale dostepne kolory to 16,256 i 16 bit
przy czym wiesza sie prawie we wszystkich ustawieniach, martwi mnie ze nie
pokazuje przy karcie zadnych konfliktow...a sie wiesza???
Instalowalem tez na innej wersji jezykowej jak ktos to opisywal ale to samo
sie dzieje
Mysle jeszcze sprobowac na standart vga zainstalowac DirectX6
a potem karte - u kolegi tak poszlo ...a moze to jest rozwiazanie???

pozdrawiam
Paul
ps.Sprawa jest bardzo pilna jesli mozna to na priva bardzo mi zalezy...