Re: Nagrywarka Philips -- opinie

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 07:15:05 MET

Hi'a !!!

Andrzej wrote:

> Pojebalo was???
> Czy mowcie o zapisie cyfrowym ???
> A moze ktos opatentowal zapis analogowy na CD ;-)
> Pozdrawiam

Hle, hle... to byl oczywiscie zart ze strony Tomaszka. Jest jednak jedno
male ale...
jesli faktycznie nosnik jest do bani - beda na dysku bledy, ktore procesor
w CD
po prostu zinterpoluje ( tak jak rysy... ). Oczywiste jest, ze na takim
dysku
oprogramowanie nie pojdzie. Co takze jest z tym zwiazane - porysowany dysk
CD
w coraz to inny sposob brzmi... ciekawe, co ???
Czlowiek piszacy o roznicy dzwieku z roznych plytek cos pogial :))))))))
ale tez
prawda jest, ze brzmienie z roznych napedow CDA rozni sie miedzy soba co
jest zwiazane z zastosowanym procesorem i przetwornikiem D/A. Ja osobiscie
tego nie slysze :))))))) ale dla zainteresowanych polecam niesamowite
teksty
z fachowych czasopism audiofilskich ( buuuchecheche.... )

see ya! akane...