Help me!

Autor: Zielony (slawus_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 05:30:43 MET

Jestem laikiem w sprawach linkowania dwoch maszyn, czy ktos moglby mi pomoc:
chcialbym polaczyc dwa komputery, tak zebym mogl sobie pograc
mam dwie karty sieciowe 3com i dwie maszyny
Probowalem pod Windowsem 98 ale mi to nie wychodzi nie widza sie,
jak powinienem skonfigurowac siec, jakie protokoly itd.
mialem nadzieje ze sobie z kumplem zagramy a tu klapa, jesli miales do
czyniania z takim problemami lub wiesz co trzeba zrobic zeby to ruszylo
napisz:
krazek1_at_polbox.com