Riva 128 - nietypowy problem

Autor: A. Duś Jr. \ (gogoad_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 00:00:28 MET

Mam problem z karta Diamond Viper v330 OEM 4MB (Riva 128). Po wlozeniu karty
w slot AGP i probie startu systemu, w chwili kiedy powinien sie pojawic
obraz, system sie resetuje (!!!). Uzywam Win 98 Full na komputerze Celeron
266 (100 x 4 = 400), plyta glowna NMC 6BAX+, 64MB Ram 7ns, karta dzw.
Vivatec na Vortex'ie. W biosie mam ustawione Assing IRQ to VGA (tak chyba
trzeba przy Rivie o ile pamietam, a pozatym gdy jest Disabled to system
startuje, wykrywa karte ale pisze ze dziala nieprawidlowo). Sprawe ze zmiana
domyslnego jezyka tez znam. Wczesniej w komputerze, przed wlozeniem Rivy byl
Voodoo i Tseng ET6000. Probowalem usunac sterowniki od starych kart w trybie
awaryjnym lecz nie zmienia to nic w tej sprawie.

Help