Re: ABIT BH6 + Celeron Wyniki

Autor: KoRiE (marekg_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 17:20:43 MET

kurde, tak sie podniecacie podkrecaniem celeronow serii A, ze az sie
zdecydowalem cusik takiego kupic.

no i jest, dziala na plycie abit bh6. 4.5x100mhz - spoko, uruchamia sie.
jakis czas chodzi.

windows 95 nie wstal. 'ogolny blad zabezpieczenia systemu' napisal i kazal
zrestartowac system. na windowsach mi za bardzo nie zalezy, praktycznie
pracuje tylko pod linuxem, wiec wzialem sie za testowanie proca w tym
systemie.

uruchomil sie, ladnie z jego strony.

przy kompilacji jadra lubi sie pojawic kernel panic - sig11. nie zawsze,
ale czesto.

od czasu do czasu - raz na dzien lub dwa - linux zwisa. totalnie, na
zimno. tylko restart z obudowy pozostaje.

szczerze mowiac nie tego sie spodziewalem po procesorze, ktorego mozna
wysrubowac na 500mhz podobno. dodam tylko, ze ram jest calkiem w porzadku,
100mhz, bx, 6ns.

a procesor w boxie, z firmowym coolerem. model 300A.

czy ja cos zle robie moze? a moze trafilem na nie-ta-wersje procesora?

--
--more important----------->>marekg_at_wroclaw.art.pl<<-----