Re: Darmowe połączenie

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 12:14:29 MET

>marian dziurowicz największa kurwa z Katowic!!!

Rozumiem, Liroy, ze to twoje prawdziwe imie i nazwisko? Przypomne ci
tylko, ze taka reklama jest niezgodna z tematem tej grupy. Nie wiem,
czy jest polska grupa dyskusyjna homoseksualistow, ale mozesz
sprobowac pozachwalac swoje wdzieki na pl.rec.towarzyskie.

Zdrowej klienteli zyczy
Mordazy von BinHex,
hetero.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--