Re: Jaki CD-ROM kupic????

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 15:09:14 MET

Adam Kazmierski napisał(a) w wiadomości:
<364191E0.53A34B8C_at_anna.swk.med.pl>...

>CyberDrive x24 ATAPI jest dobry (ale to moja opinia)... w kazdym razie
czyta
>wszystkie plytki nagrane (CD-R) bez wzgledu na kolor nosnika czy inaczej
>zamknietej sesji ...
>
>--
>Adam "ExploRa" Kazmierski / COLOR7
>adamk_at_anna.swk.med.pl | http://www.swk.med.pl/~adamk/
> color7_at_polbox.com | http://www.polbox.com/c/color7
>
>webmayster:
>SZPITAL WOJEWODZKI KOSZALIN
>http://www.swk.med.pl

Ja mam w pracy ok. 15 różnych modeli CD-ków (między innymi tego CyberDriva).
Dla mnie rewelacją jest ASUS 34x (CD-S340). Czyta wszystko i chodzi jak
burza! A ten CyberDrive to przeciętność (chodź nic do niego nie mam - ale
żadna rewelacja). Natomiast stanowczo odradzam PHILIPS-y (mam trzy różne -
gówno) i SAMSUNG-i (nie lepsze). Nie testowałem jeszcze TOSHIBY ale krąży
fama o ich fatalnej korekcji. W każdym razie ASUS 34x zdecydowanie wyróżnia
się biorąc nawet pod uwagę szybsze napędy (chyba nawet w którymś z ostatnich
CHIP-ów wygrał ranking - choć oczywiści nie może być to miarodajne skoro
wśód modemów wygrywają ZOLTRIX-y).
Pozdrawiam
Kuba borjak_at_polbox.com