Re: FLY VIDEO II i canal+ ?

Autor: Mirek (mirgut_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 10:46:37 MET

Dlaczego nie uzywasz innych programow ? Osobiscie polecam pubs'a - dekoduje
prawie idealnie, plynnie 25kl/sek i to w kolorze. Jest najlepszym programem
jaki testowalem do dekodowania nagravision (a testowalem ich kilka :FreeTV
6.0, Syster 4.6, More TV,AVT,i PCTV)

Moj sprzet to PII Celeron 300 pokrecony na 338 MHz 32 Ram Diamond Vipper 330
AGP, muzyka SB AWE 64 GOLD - na tej karcie tez nie udalo mi sie otrzymac
dzwieku w PCTV. Karta TV : AVER MEDIA TV CAPTURE.

Odnosnie dzwieku : zbudowalem dekoder sprzetowy opisywany na stronie
http://www.pcmania.alpha.net.pl/ dziala bardzo dobrze ( z
niewielka poprawka). Koszt takiego dekodera to ok 10 zl. Zaleta urzadzenia
jest brak opoznienia dzwieku w stosunku do filmu.

Mirek
mirgucio_at_friko7.onet.pl

Dariusz Gocol napisał(a) w wiadomości: <71rmet$651$1_at_pooh.123.org>...