Re: jak sie polaczyc na 33600 bps

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 07:39:41 MET

Sebastian napisał(a) w wiadomości: ...
>Co robic zeby modem polaczyl sie na 33600bps, kiedys sie juz tak polaczylem
>ale to zdaza sie raz na 100000000000000.
To, ze masz modem 33,6 oznacza tylko szczyt jego mozliwosci. Niestety szczyt
mozliwosci Twojej linii tel. moze byc znacznie nizej. I nie wyrywalbym sie
do nowych central. Ja mam wrecz przeciwne doswiadczenia. Po zamianie central
na cyfrowe trudno w szczycie nadac nawet faks a TPSA rozklada rece!
Pozdrawiam,
Pawel Dymkowski