Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Silver (srebrny_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 16:34:49 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...
>Przepraszam za zupelny off-topic ale mysle, ze temat
>dotyczy nas wszystkich i warto sie przylaczyc.
<ciach tutaj petycja>

NIeszkodzi :)nie jest offtopic !
Dotyczy to w koncu nas internautow.

Mysle ze jak wszyscy spreza to by byl odbrze zeby powstrzymac sie ten jeden
dzien bez inetu...ja wytrzymam nawet 2 albo i wiecej :)))

CALKOWICIE POPIERAM TEN POMYSL :))
Telepierola bedzie miala niezle straty hle, hle :-DD
Powodzenia i takze zachecam do poparcia prostestu !!!

3majcie sie.

Silver
 srebrny_at_priv.sos.com.pl | .....biiiiipppp...
http://priv.sos.com.pl/~hzone/ | ...disconnect....