Zapisanie 2Mb Flash EEPROM z biosem do Asusa P2B

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 15:40:42 MET

Sorry, wiem ze juz to bylo ok. dwa miesiace temu - niestety
nie wiem jak sie dobrac do wyexpirowanych newsow :-(

Potrzebuje kontaktu do firmy w Warszawie, w ktorej mozna
zaprogramowac Flash EEPROM z biosem z plyty Asus P2B, lub
tez kupic takowy juz zaprogramowany (rowniez wysylkowo).

W czasie updatowania do wersji 1006 niby wszystko poszlo OK,
a system nie chce sie bootowac. Zaladowalem BIOS default,
poustawialem wszystkie potrzebne parametry i ... kupa.

System startuje, rozpoznaje dyski, buczy stacja dyskietek
zglaszaja sie karty PCI i komputer zamiera. Nie dzialaja
ctrl-alt-del, nic nie mozna zrobic.

Kiedys czytalem, ze inne plyty maja cos w stylu mini-bios
z ktorego mozna odpalic system z dyskietki ale Asus chyba tego
nie ma, bo z dyskietki tez nie chce sie uruchomic.

Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc,
Marek