Re: Newsy w Outlooku 98

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 15:13:42 MET

On Tue, 03 Nov 1998 20:18:19 GMT, "Rumcajs" <rumcajs_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>Mam glupie pytanie - jak jest z obsluga newsow w Outlooku 98? Potrafi sam
>czytac grupy czy uzywa do tego Outlooka Express? Pytam, bo chce go
>zainstalowac, ale u kumpla widzialem, ze do czytania Usenetu Outlook
>uruchamial starego Expressa, a sam sluzyl tylko do e-maila.

Wlasnie se zainstalowalem Outa98 i sie rozczarowalem, bo wlasnie do
newsow uzywa outl. express...
Robi nawet skrot w programs - microsoft outlook newsreader , ktory sie
wlasnie odnosi do expressa.....
Out98 to tylko maile (i think so)

Pozdrawiam!
Piotr Wrzosek