Re: Riva TNT

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 13:52:07 MET

On Wed, 04 Nov 1998 09:57:41 GMT, "Krzysztof Jagiełło"
<kjagiell_at_supermedia.pl> wrote:

<ciach>
>Nie wiem jakie masz wykształcenie (informatyk, elektronik) i być może
>wiesz o czym
>piszesz,ale dla mnie pismo PC Kurier jest jednym z najbardziej
>wiarygodnych
>pism komputerowych na naszym rynku.

Jesli chodzi o testy sprzetu to PC Kurier stanowczo nie jest
wiarygodny - zwlaszcza kiedy testy przeprowadza Herr PiLA. Jesli dla
Ciebie te testy sa wiarygodne to dalsza rozmowa ma sredni sens -
poprostu nie znasz sie na tym. Jako wiarygodne czasopisma moge podac
tylko niemieckie c't i hamerykanskie MaximumPC. Polskich wiarygodnych
pism nie ma - kazde z nich ma przynajmniej pare duzych wpadek na
koncie

> Pierwszy list, który napisałem miał
>na
>celu poinformowanie o tym fakcie [(grupy dyskusyjne internetu w
>przeciwieństwie
>do, Ach... FIDO, sorry za westchnienie, to były czasy, przyciąga też
>takich ludzi,
>którzy nie potrafią sformatować dyskietki)] tych, którzy nie czytają nic
>oprócz
>"Gamblera" itp.

Ty rozumiem czytasz jeszcze PCQ? :) Co do grup - poza poczatkujacymi
jest tu rowniez przynajmniej paru fachowcow

>Sądzę, że kompetentnych!

Sadze ze nie specjalnie. Zwlaszcza ze niespecjalnie dokladnie
przeczytales ten artykul - przeczytaj sobie jeszcze raz ostatnie
zdanie. To o rewelacyjnym akceleratorze

>Jednak słabo odrobiłeś lekcję, w pierwszym liście wyraźnie podaję żródło
>informacji
>i jednoznacznie z tego wynika, że nie jest to moje własne zdanie, (dużo
>ludzi pisze
>tu własne zdania na dany temat i opiera to na własnynym doświadczeniu i
>niestety małej wiedzy z czego często wynikają niezłe dowcipasy)

Taaaaa. Ty za to opierasz swoje zdanie na testach prowadzonych przez
hmmm watpliwy autorytet i swoim wlasnym _zerowym_ doswiadczeniu z ta
karta. Daruj sobie takie podsumowania bo tylko sie osmieszasz

>Proponuję EOT :o)

I tak bedzie najlepiej ...

>Pozdrawiam! Krzysztof Jagiełło

Pozdrowienia