Klopoty z SOYO 2

Autor: Piotr Kierzkowski (pkviper_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 13:31:17 MET

Witam !

Jakis czas temu opisalem tu moje problemy z plyta gl. SOYO. Teraz wiem
dokladniej, co nie gra - otoz wylaczenie kontrolerow FDD i COM'ow powoduje
wlozenie czegokolwiek do ktoregokolwiek slotu ISA (sa cztery, a do
dyspozycji mam tylko modem i karte dzwiekowa). Po prostu zdychaja i juz. Jak
wyjme to, co w danym momencie siedzi w ISA, to znow jest OK.

I co wy na to ?

Piotr Kierzkowski, pkviper_at_box43.gnet.pl