Re: Czyzby koniec ery Voodoo ????

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:06:04 MET

Fachman napisał(a) w wiadomości: ...
>zagladnijcie na http://www.dimension3d.com/guide/texture/texture.htm
>zeby zobaczyc jak karty sprawuja sie przy duzych ilosciach tekstur.
>Polecam takze zrobione przez innego goscia testy Savage3d
>http://www.cyberway.com.sg/~kert/savage7.htm
>Jednak kazdemu wychodzi co innego wiec na powazne osady musimy poczekac do
>czasu dolaczenia w pierwszym site`cie testow Savage3d
>
>Pozdrawiam
>PS. Trespasser jest jaskolka zwiastujaca nadejscie nowej ery. Pozostaje
>domniemanie jak szybko ta era nadejdzie?
Wuahahahah
ROTFL x3
Nowa era zjebanych enginów 3D
Ta gra jest szybsza w Software niż w Hardware Rendering!!!!
Kiszka straszna. A screeny rzeczywiście są ładne, ale nie pokazują
wszystkiego.
Po pierwszym odpaleniu gry myślałem że era gier na enginie DOOM powraca.
Fakt że jest tam mnóstwo obiektów, każdy krzaczek i drzewko jest 3D ale
ładnie wygląda tylko z odległości (szacując odległość gierkową) ok 2 metrów.
Dinusie w bliższym kontakcie pokazują piksele (nie mają filteringu) z
dalszej odległości rozdzielczość tekstur spada do chyba 100x100 (widać
krawędzie z wielkich jak pięść kwadratów).
Poza tym wygląda na to że engine renderuje wszystkie obiekty nawet te nie
widoczne. Przykład: staje na tamie (5 lev) i patrzę w dół na drzewka,
dżunglę, widzę mnóstwo obiektów mam np 15 fps
staję przed scianą widzę jeden objekt (scianę) i mam 15 fps
Fps mierzyłem na oko (nie wiem jak/czy można właczyć licznik fps w tej
grze).

Jeśli to jest jaskółka zapowiadająca nową erę to ja sprzedaję swój komputer
i idę na targ kupić sobie tetris 1999 games in 1

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656