Olivetti JP270 = HP DeskJet Plus -> problemy z drukowaniem

Autor: Tomek (Paramour_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 09:32:17 MET

Czy ktos moze mi pomoc.

Mam drukarke atarmentowa Olivetti JP270 do której nie ma driverow
(przynajmniej ja nie moge znalezc).
Zainstalowalem driver emulujacy od HP DeskJet Plus z WIN-dy 95. (uzywam
WIN95).
Wszyskie podpowiedzi Win-dy nie daly rezultatu, drukarka drukuje robaki.
Gdy probuje cos wydrukowac komputer komunikuje sie z drukarka ale drukarka
nie rusza,
musze wymusic drukowanie z panelu drukarki (3 przyciski) a ta drukuje
robaczki.
Co jest grane ?
Nie moge bo nie mam (w Win-dzie) zaladowac czcionek kasetowych ktorych ta
drukarka podobno wymaga.
Jesli jest to powodem takiego zachowania drukarki to czy ktos moze mi dac
namiar gdzie odszukac
takie fonty.
Dodam ze na drukarce po podniesieniu pokrywy (podobnej jak w HP DeskJet)
jest dodatkowa szyna
z recznym ustawianiem trybów pracy fontów itp..itd...
Czy ktos ma do tego instrukcje lub opis, moze trzeba cos ustawic.
Wszyskie moje spostrzeżenia opisalem, a moze drukarka jest do d........ .

Proszę o pomoc - wysycha mi kartridge, a ja nie mogę nic drukować !!!
Słuze swoim doswiadczeniem, ale z Olivetti mam 1-szy raz do czynienia, a
drukarka postawiła mi szacha.

Pozdrawiam
Tomek