Re: Win 98 a czestotliwosc odswiezania

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 09:20:27 MET

Rychu napisał(a) w wiadomości: <71o4rh$bnv$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Witam wszystkich.
>
>Ogolnie jestem mile zaskoczony praca W98. Po instalacji systemu nie moge
>jednak we wlasciwosciach ekranu zmienic czestotliwosci odswiezania obrazu.
>Mam wysluzona karte S3 Virge/dx. W win95 nie bylo z tym problemu. Czy ktos
>zna rozwiazanie w/w problemu?

Zainstaluj swoj monitor lub jakis o podobnych parametrach i wtedy bedziesz
mial do wyboru czestotliwosci odswiezania. Mozesz tez zainstalowac w dosie
s3refrsh.exe, ustawic czestotliwosci i w win98 ustawic "ustawienia domyslne
karty", wtedy win bedzie opieral sie na tych ustawieniach.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net