Re: CALLBACK

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 08:04:39 MET

Vansen napisał(a) w wiadomości: <363F86D4.8B65E6CC_at_friko6.onet.pl>...

>qrde chyba nie zdzieze ludzie zobaczcie co do mnie przyszlo :

co

>jak zobaczylem tego maila to przez 5 minut nie wiedzialem co zrobic ......
>TPSA nabila mi przez to 2 impulsy :(
>
>adresu kolesia nie podam dla przyzwoitosci ....:)

Buhahahaaaa, piszac ten tekst o Napoleonie
myslalem, ze dam delikatnie do zrozumienia
gosciowi, ze sprawa jest beznadziejna....
Niestety jak widze, sa ludzie bardziej tepi
niz moj swiezo pomalowany parapet w pokoju... ;)

Ps.
Tylko prosze mi nie mowic, ze on nie jest tepy
tylko poczatkujacy. Ja tez bylem poczatkujacy
a juz w wieku 16 lat wiedzialem, ze nikt w
dzisiejszych czasach nie da mi nic za darmo :))
A zeby sobie wziac cos za darmo to albo
trzeba byc geniuszem, albo przygotowac sie
na dluzsza odsiadke ;))

--
Pozdrawiam
Marek Oberman