Re: CALLBACK

Autor: Lucas (lucas_at_intercafe.krakow.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 00:35:48 MET

On Tue, 03 Nov 1998 22:39:26 GMT, Vansen <vansen_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>qrde chyba nie zdzieze ludzie zobaczcie co do mnie przyszlo :

>jak zobaczylem tego maila to przez 5 minut nie wiedzialem co zrobic ...... i
>TPSA nabila mi przez to 2 impulsy :(
>
>adresu kolesia nie podam dla przyzwoitosci ....:)
>
>i potwierdzam sa numery callbackow na TPSA ...... :-P ale tylko dla
>wyrancow......

ROTFL 10^6 i 10^2 :))))
O ja nie moge, on tak powaznie? Dawno sie tak nie usmialem czytajac
newsy, przeciez to sie doskonale nadaje na scenariusz do Alternatyw 5

--
Lukasz Czyczylo ICQ:21798361 lucas_at_intercafe.krakow.pl
"Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe