Re: Jaki skaner?

Autor: Robert Grządka (roberto_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 23:22:15 MET

Michal Jankowski wrote:

> Kupilbym sobie skaner.
>
> Warunki wyjsciowe:
> 1. Plaski A4
> 2. Przecietna rozdzielczosc i szybkosc
> 3. W miare niska cena (ale nie jakies dziadostwo za cwierc ceny...)
> 4. Z rozsadnie dzialajacym programem do OCR
>
> Dobrze by tez bylo, gdyby:
> 5. Dzialal pod Linuxem (ale nie jest to warunek na 200%)
Rozglądam się za tym samym..., ale dla mnie to jest warunek na 201%

Na razie widzę MUSTEK 6000SP (SCSI) za ok. 650-750 zł brutto
ale trzeba uważać na numer wersjim vide strona SANE
Dobry driver mają Umaxy, ale nigdzie w Polsce ich nie zanalazłęm.
Jakis projekt OCR byl kiedyś dla Linuxa...

--
--//
 Robert Grządka, Student of Poznan Academy of Economics, BOFH - POGC SA